سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

کلید یاب (سوییچ یاب) هوشمند شیائومی معرفی شد

شیائومی در زمینه هوشمند سازی لوازم خانگی و وسایلی که در طول روز استفاده می کنیم تبحر خاصی دارد و الان نیز این شرکت یک جا کلیدی هوشمند را معرفی کرده است که از طریق اتصال بلوتوث و نرم افزار مخصوص می توانید کلید های گم شده ی خود را پیدا کنید.

 

کلید یاب هوشمند شیائومی می تواند به هر وسیله دیگری نظیر کیف پول، کتاب و یا هرچیز دیگری متصل شود و به شما کمک می کند تا بتوانید وسیله مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

xiaomi bluetooth keyfinder

این کلید یاب از یک باکس کوچک سفید رنگ تشکیل شده است و در داخل این باکس، یک بلندگو برای پخش صدای زنگ و چیپ بلوتوث تعبیه شده است، همچنین بر روی آن دکمه ای وجود دارد که به کمک آن می توانید تلفن همراه خود را پیدا کنید، با فشار دادن این دکمه، تلفن هوشمند شما به صدا در می آید حتی اگر بر روی حالت سایلنت تنظیم شده باشد.

xiaomi bluetooth keyfinder 3

این دستگاه Bluetooth Key Finder یا به عبارتی “کلید یاب بلوتوثی” نام دارد که البته قابلیت های آن به همین دو مورد محدود نمی شود، این دستگاه این امکان را به شما می دهد تا از دکمه ی روی کلید یاب به عنوان دکمه شاتر دوربین برای گرفتن تصاویر سلفی یا دسته جمعی استفاده کنید.

xiaomi bluetooth keyfinder 2

این محصول نزدیک به یک هفته پیش معرفی شد و هنوز خبری از زمان دقیق عرضه آن به بازار نیست اما پیش فروش این محصول تا به الان شروع شده است و نهایتا تا 1 ماه دیگر این محصول را می توان از بازار چین خریداری کرد.

پست قبلی

مقایسه تخصصی هندزفری های بلوتوث Mi AirDots و Redmi AirDots

پست بعدی

گوشی Mi 9 Lite به عنوان نسخه جهانی Mi CC9 معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه