سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

گوشی گیمینگ جدید شیائومی با نام Black Shark 2 Pro معرفی شد

امروزه گوشی های مخصوص بازی یا به اصطلاح گیمینگ محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران پیدا کرده اند و شرکت های مختلفی نظیر Razer، Asus، Nubia و شیائومی نیز بیشتر از 1 سال است که به تولید آنها پرداخته اند.

 

سری بلک شارک که به عنوان گوشی های مخصوص بازی یا گیمینگ شیائومی به حساب می آیند، با طراحی و رابط کاربری مخصوص خود عرضه می شوند و تفاوت زیادی با دیگر گوشی های شیائومی دارند.

 

صبح امروز، شرکت بلک شارک که مسئول ساخت گوشی های گیمینگ شیائومی می باشد، چهارمین گوشی گیمینگ شیائومی را معرفی کرد که با قیمت گذاری مناسب، مشخصات بسیار جذاب و طراحی دوست داشتنی، توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد.

 

پردازنده:

همانطور که انتظار می رفت، در پی روابط خوب شیائومی با شرکت آمریکایی کوالکام، شیائومی در این گوشی از آخرین پردازنده این شرکت یعنی +Snapdragon 855 استفاده کرده است که نزدیک به 10 الی 20 درصد عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون 855 از خود نشان می دهد.

sDFasdfsadf

طراحی:

گوشی های بلک شارک همیشه طراحی مخصوص خود را یدک می کشند، صفحه نمایش این گوشی ها همیشه با حاشیه هایی در بالا و پایین همراه بوده و خبری از بریدگی صفحه نمایش یا ناچ، دوربین سلفی پاپ آپ و طراحی کشویی در آن ها نیست که البته این گونه طراحی بهترین حالت ممکن برای گوشی های گیمینگ می باشد.

sgDgsfgsfg

طراحی پشت گوشی Black Shark 2 Pro، دستخوش تغییرات جزئی نیز شده است، 2 عدد چراغ LED رنگی RGB به این گوشی اضافه شده است و به 4 عدد رسیده است و اکنون رنگ لوگوی بلک شارک نیز قابل تغییر می باشد.

طراحی برجسته پشت گوشی عدد 2 را به زبان یونانی نشان می دهد و ترکیبی از فلز و شیشه در پشت آن دیده می شود همچنین فریم این گوشی نیز از جنس فلز می باشد.

fsdgfdagadfg

حافظه رم و حافظه داخلی:

شیائومی همیشه از یک گوشی نسخه های مختلفی با رم ها و حافظه های مختلف در اختیار کاربران قرار می دهد اما اینبار شیائومی تصمیم گرفته تا تمام نسخه های گوشی Black Shark 2 Pro را با رم 12 گیگابایتی عرضه کند، البته این گوشی در 3 حافظه 128، 256 و 512 گیگابایتی از نوع UFS 3.0 عرضه می شود که نسخه 512 گیگابایتی قیمت مشخصی ندارد و در لیست فروش وبسایت شیائومی نیز قرار نگرفته است.

 

fdvfdsgdfg

صفحه نمایش:

شیائومی همانند دیگر پرچمدار های خود در سال 2019، از صفحه نمایش 6.39 اینچی Super Amoled ساخت سامسونگ استفاده کرده است، البته یک تفاوت بین صفحه نمایش این گوشی با دیگر گوشی های شیائومی وجود دارد، شیائومی میزان پاسخ به لمس در این گوشی را نسبت به نسل قبلی از 43.5 میلی ثانیه به 34.7 میلی ثانیه کاهش داده است که البته ممکن است برای کاربران عادی چندان تفاوتی نداشته باشد اما برای افرادی که از گوشی خود برای بازی کردن استفاده می کنند این مورد برتری نسبتا مهمی به حساب می آید.

ASDasdA

طراحی جلوی گوشی Black Shark 2 Pro، کاملا یکدست و بدون بریدگی ساخته شده؛ در وسط صفحه، متمایل به پایین، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش این گوشی قرار دارد و در حاشیه بالایی آن اسپیکر دوم و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار دارد.

dsfsdfsdf

دوربین:

گوشی های بلک شارک شیائومی، معمولا دوربین محور نیستند، اما شیائومی برای این گوشی نیز از سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 با دریچه دیافراگم f/1.75 استفاده کرده است و سنسور دوم آن نیز 12 مگاپیکسلی از نوع تله فوتو با f/2.2 می باشد که برای ثبت تصاویر پرتره به کار می رود.

 

این گوشی از یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با f/2.0 استفاده می کند که در حاشیه بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است.

ASGFASGA

باتری:

شیائومی در این گوشی نیز از یک باتری 4000 میلی آمپری استفاده کرده است که این باتری از تکنولوژی شارژ سریع 4 پلاس یا همان شارژ 27 واتی پشتیبانی می کند.

رنگ بندی:

بلک شارک 2 پرو شیائومی، با رنگ های بسیار متنوع و جذابی عرضه می شود که هرکدام زیبایی خاص خود را به گوشی می دهند، از رنگ های این دستگاه می توان به،  آبی سفید، سبز مشکی، طلایی، نارنجی آبی، نارنجی مشکی و بنفش اشاره کرد.

dfsDfdsf

جمع بندی:

گوشی گیمینگ جدید شیائومی نسبت به نسل قبلی خود شامل تغییرات جزئی شده است و پیشرفت هایی را نیز داشته، اما قیمت آن تغییر چندانی نسبت به نسل قبل نکرده که این می تواند کاربران را بیش از پیش نسبت به خرید این گوشی ترغیب کند.

اسپیکر های قدرتمند استریو، باتری قدرتمند، صفحه نمایش با کیفیت، پردازنده بسیار قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس در کنار خنک کننده مایع چند لایه، دوربین با کیفیت و سنسور های قوی به همراه پشتیبانی از شارژ 27 واتی و استفاده از مموری UFS 3.0 و حافظه رم 12 گیگابایتی و قیمت رقابتی، همگی از نکات مثبت این گوشی به شمار می روند که می توانند تهدیدی برای دیگر گوشی های گیمینگ بازار باشد که اکثرا گرانقیمت نیز هستند.

SDFSDFfsdf

پست قبلی

ماکروویو هوشمند شیائومی معرفی شد

پست بعدی

نقد و بررسی گوشی Mi 9T (قسمت اول)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه