سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

ماکروویو هوشمند شیائومی معرفی شد

زیر برند چینی شیائومی، میجیا، که تولید برخی از لوازم خانگی هوشمند شیائومی را بر عهده دارد، یک ماکروویو هوشمند را رونمایی کرده است که امکان کنترل آن از طریق اپلیکیشن مخصوص وجود دارد.

 

ماکروویو هوشمند شیائومی 20 لیتر حجم دارد و با یک دستیار صوتی هوشمند همراه شده است که البته فقط با زبان چینی کار می کند و مودم وایفای داخلی 2.4 گیگاهرتزی نیز در درون آن تعبیه شده است که می تواند توسط اسپیکر های هوشمند نیز کنترل شود.

sFsDfsdf

طراحی این مایکروویو هوشمند مشابه دیگر محصولات شیائومی می باشد، طراحی ساده و به رنگ سفید، در جلوی این مایکروویو دو دستگیره چرخان و دکمه های لمسی به همراه یک صفحه نمایش جهت نمایش اعداد، زمان و اطلاعات مربوطه قرار دارد.

 

اپلیکیشن این مایکروویو می تواند دما و زمان آن را تنظیم کند همچنین این نرم افزار بانک بزرگی از دستور پخت غذا های مختلف در این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد.

Xiaomi Mijia Microwave Oven igeekphone 1

این مایکروویو هوشمند 700 واتی، 26 حالت گرم کردن مختلف دارد که از آن ها می توان به 3 حالت یخ زدایی، گرم کردن سریع، 11 دستور پخت از پیش تعیین شده ، 1 حالت استریلیزه کردن و… اشاره کرد.

 

وزن این مایکروویو به تنهایی 10.8 کیلوگرم و با احتساب بسته بندی به 12 کیلوگرم میرسد، فروش این دستگاه پس فردا برای اولین بار در کشور چین آغاز خواهد شد.

 

پست قبلی

شیائومی، اولین گزینه خرید گوشی هوشمند در هند

پست بعدی

گوشی گیمینگ جدید شیائومی با نام Black Shark 2 Pro معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه