سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

رونمایی شیائومی از سه محصول جدید: میز،بیسیم و کف ساز هوشمند

شیائومی، در طی سال های اخیر علاوه بر ساخت گوشی های هوشمند خود در ساخت وسایل هوشمند خانگی هم پیشرفت های بسیاری داشت است. این غول تکنولوژی چینی سعی داشته تا اکثر وسایل مورد نیاز مردم در طول زندگی را به صورت هوشمند در بیاورد. در طی چند روز گذشته شیائومی از چندین وسیله هوشمند جدید رونمایی کرده که یکی یکی به معرفی آنها می پردازیم.

این بار شیائومی کف ساز هوشمند جدید خود را رونمایی کرد، پیش تر نسخه قبلی این کف ساز توانسته بود که جایزه Good Design Award را در سال 2018 بخاطر طراحی جالب خود کسب کند. اما دو روز پیش شیائومی نسخه جدیدی از این کف ساز به بازار عرضه کرد، که قادر است تا در زمان بسیار کم 0.25 ثانیه به دست کاربر واکنش نشان دهد و همچنین ظرفیت نسخه جدید این کف ساز به 320 میلی لیتر افزایش داشته.

photo 2018 10 13 16 20 04

شیائومی دیروز نیز محصول دیگری نیز معرفی کرد که ساخته ی شرکت ویومی (از زیر مجموعه های شیائومی) می باشد. این کمپانی یک میز غذاخوری رونمایی کرده است که می تواند به عنوان یک یخچال با دمای 1 الی 12 درجه سانتیگراد و ظرفیت 130 لیتر تبدیل شود. همچنین این میز 59 کیلوگرمی هوشمند، توانایی پخش موزیک از طریق اسپیکر های 20 واتی و جک 3.5 میلیمتری را دارد. و در کنار همه این امکانات 2 پورت USB جهت شارژ دستگاه های هوشمند در آن تعبیه شده.

TableRefSpeaker

محصول سومی که شیائومی امروز معرفی کرد Walkie-Talkie 1S نام دارد که نسخه جدیدی از بیسیم رادیویی شائومی می باشد که نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت هایی را داشته است. این بیسیم نسبت به نسخه قبلی خود به یک گیره اضافه، اسپیکر های قدرتمندتر و شارژدهی بیشتر (تا 5 روز به صورت آماده باش) مجهز شده است.

photo 2018 10 13 16 19 56

پست قبلی

رکورد فروش 6 میلیون گوشی از سری Mi 8 تنها در 4 ماه

پست بعدی

درپوش توالت فرنگی هوشمند شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه