سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

شیائومی برای اولین بار در لیست 500 کمپانی پر درآمد جهان جای گرفت

شیائومی در طی چند ماه اخیر به صورت بی وقفه در حال کار بر روی محصولات جدید خود از ساعت های هوشمند گرفته تا گوشی های نوآورانه و… می باشد و این شرکت نوپای تکنولوژی چینی قصد توقف نیز ندارد، شیائومی امروز یک دستاورد بسیار بزرگ را کسب کرد، این شرکت موفق شد تا برای اولین بار در لیست Fortune Global 500 جای بگیرد.

برای افرادی که نمی دانند لیست Fortune Global 500 چیست، باید بگوییم که این لیست هر ساله توسط مجله Fortune، تهیه می شود که 500 شرکت برتر جهان از لحاظ درآمد را به ترتیب لیست می کند، که شیائومی امسال برای اولین بار موفق شد تا در این لیست جای بگیرد و رتبه 468ام را به خود اختصاص دهد و البته باید بدانید که قرار گرفتن در این لیست کار بسیار دشواری برای شرکت ها می باشد.

ADFAdfAFD

مدیر و موسس شرکت شیائومی، آقای لی جون در راستای کسب این دستاورد در صفحه خود نوشت: “ورود به لیست Global 500، برای شیائومی، بیش از 9 سال زمان برد و این دستاورد فقط به کمک کاربران و طرفداران اکوسیستم شیائومی محقق شد، همچنین ما، جوانترین شرکت این لیست در سال 2019 هستیم و این دستاورد در ذهن همه ی ما باقی خواهد ماند تا با قدرت بیشتر به بازار جهانی وارد شویم.

14f3e71e 5b4c 11e9 bbcc 84176f6dd1e7 image hires 051429

شیائومی البته قبل تر از این در لیست Fortune China 500 قرار گرفته بود که درواقع مربوط به شرکت های تاسیس شده در داخل چین می باشد و برای اولین بار، شرکت شیائومی، رتبه 53ام را در این لیست کسب کرد که درآمد این شرکت نیز نزدیک به 14.5 میلیارد دلار تعیین شده بود.

با اینکه شیائومی هنوز با شرکت هایی مثل اپل و سامسونگ فاصله زیادی دارد، اما نباید فراموش کرد که شیائومی تنها 9 سال است که تاسیس شده و این شرکت، عنوان جوانترین شرکت در لیست Global 500 سال 2019 را به خود اختصاص داده است و درصورتی که شیائومی به همین مسیر خود ادامه دهد به زودی می توان آن را در بین 100 شرکت برتر نیز مشاهده کرد.

پست قبلی

امکاناتی که از Mi Mix 4 و دیگر پرچمدار های جدید شیائومی انتظار داریم

پست بعدی

اطلاعاتی‌ از گوشی جدید ردمی با دوربین 64 مگاپیکسلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه