سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

امکاناتی که از Mi Mix 4 و دیگر پرچمدار های جدید شیائومی انتظار داریم

سری Mi Mix شیائومی را می توان یکی از با کیفیت ترین و نوآورانه ترین سری گوشی های شیائومی دانست که همیشه با طراحی منحصر به فرد و امکانات جدید همراه بوده اند.

صبح امروز، یکی از کاربران چینی در شبکه اجتماعی ویبو از لی جون (مدیر و موسس شیائومی)، پرسید، که “آیا گوشی می میکس4، در ماه آینده میلادی (آگوست) رونمایی می شود؟”، که مدیر شیائومی در جواب این سوال پاسخ داد: “خیر، اما شرکت شیائومی در حال کار بر روی این گوشی می باشد و انتظار رونمایی آن را در آینده نزدیک می توان داشت”.

سوم آبان ماه سال گذشته، شیائومی گوشی Mi Mix 3 را معرفی کرد و سال قبل آن گوشی Mi Mix 2 نیز 20 شهریور ماه معرفی شد و با توجه به پاسخ مدیر شیائومی به سوال کاربر، که گوشی Mi Mix 4 تا ماه بعدی میلادی نیز معرفی نمی شود، می توان پیشبینی کرد که رونمایی این گوشی اواسط ماه مهر انجام شود.

photo 2019 07 21 20 55 23

پرچمداران سری Mi Mix شیائومی، همیشه قیمت بالایی نسبت به پرچمدار های سری mi این شرکت داشتند که علت آن نیز وجود موارد گرانقیمت همانند طراحی کشویی و بدنه سرامیکی بوده است، اما از سال گذشته تا به الان قابلیت ها و امکانات جدیدی به ترند بازار موبایل تبدیل شده اند که شیائومی لازم است تا با آن ها همراه شود که از آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

دوربین سلفی زیر صفحه نمایش:

کمتر از 1 ماه پیش، شیائومی، طی یک ویدیویی اولین تصاویر از یک گوشی شیائومی مجهز به دوربین سلفی زیر صفحه نمایش را نشان داد که در این ویدئو، در هنگام ثبت تصویر سلفی، قسمت بالای صفحه نمایش گوشی خاموش می شد تا دوربین سلفی از زیر صفحه نمایش بتواند تصاویر را ثبت کند.

اگر چه این قابلیت بسیار تازه و نو می باشد، اما با توجه به اینکه شیائومی آن را با موفقیت در یکی از گوشی های آزمایشی خود تست کرده، می توان انتظار آن را در پرچمدار بعدی شیائومی داشت.

photo 2019 07 21 21 01 12

شارژ سریع 100 واتی:

یکی دیگر از امکاناتی که شیائومی اخیرا معرفی کرده بود، شارژ سریع 100 واتی بود که در تیزر مربوط به این قابلیت، یک گوشی شیائومی با سرعت بسیار بالا شارژ می شد به طوری که باتری 4000 میلی آمپری این گوشی تنها در 17 دقیقه شارژ می شد.

این قابلیت حدود 3 ماه پیش توسط شیائومی طی یک تیزر معرفی شد و زمان زیادی از آن می گذرد و احتمال می رود تا در یک نسخه خاص از گوشی Mi Mix 4، شاهد این قابلیت باشیم.

photo 2019 07 21 21 01 09

سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش سراسری:

یکی دیگر از قابلیت هایی که شیائومی با یک ویدیو معرفی کرده بود، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش با محیطی بسیار وسیع تر از یک انگشت بود، به طوری که انگشت فرد را در هر جهتی به صورت دقیق اسکن و شناسایی می کرد، این قابلیت نیز سال گذشته توسط شرکت چینی Vivo برای اولین بار استفاده شد و شیائومی مدت ها پیش آن را معرفی کرد.

photo 2019 07 21 20 55 37 photo 2019 07 21 20 55 39

مموری UFS 3.0:

یکی از ترند های جدید جهانی در بازار موبایل، مموری یا همان حافظه داخلی از نوع Ultra Fast Stroage نسخه 3 می باشد، در اکثر پرچمدار های سال 2019، مموری UFS 2.1 به کار رفته است که بالاترین میزان سرعت در آنها نزدیک به 700 الی 800 مگابیت بر ثانیه می باشد، اما مموری های UFS 3.0 نزدیک به 2 برابر سرعت بیشتری دارند و حداکثر سرعت 1500 مگابیت بر ثانیه را می توانند ثبت کند و بسیاری از کاربران از شیائومی انتظار دارند تا از این مموری در گوشی جدید خود استفاده کند چرا که تمامی شرکت های موبایلی این مورد را در برنامه های خود در نظر گرفته اند.

صفحه نمایش 90 یا 120 هرتز:

یکی دیگر از مواردی که بسیاری از طرفداران شیائومی منتظر آن هستند، صفحه نمایش هایی با Refresh Rate بالا می باشد که تجربه بسیار بسیار روانتری را در اختیار کاربر می گذارد، این نوع صفحه نمایش ها قبل تر در تعداد معدودی از گوشی های بازار به کار رفته است و بازخورد بسیار مثبتی را داشته اند.

photo 2019 07 21 20 55 33

این ها همگی امکانات گران قیمت و بسیار جذابی هستند که استفاده از آنها حتی در یکی از گوشی های شیائومی، می تواند محبوبیت این شرکت را در بین کاربران بسیار زیاد کند و البته گوشی که تمام امکانات فوق را داشته باشد قیمت بسیار بالایی خواهد داشت که احتمالا در چهارچوب قیمت گذاری همیشگی جای نمیگیرد اما سری Mi Mix شیائومی، به عنوان گرانقیمت ترین سری این شرکت شناخته می شود و طرفداران شیائومی همگی امید به این پرچمدار دارند.

پست قبلی

پاوربانک های 10 هزار و 20 هزار Redmi معرفی شدند

پست بعدی

شیائومی برای اولین بار در لیست 500 کمپانی پر درآمد جهان جای گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه