سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

آموزش اتصال هندزفری Mi Air 2 به گوشی های اندرویدی

این مطاب با همکاری مجله شیائومی تهیه شده‌است. 

شیائومی تا به الان چندین هندزفری کاملا بیسیم (TWS) با نام هایی مانند Mi AirDots, Redmi AirDots و… معرفی کرده است که از لحاظ قیمتی در رده هندزفری های بلوتوثی ارزانقیمت قرار می گیرند.

شیائومی با معرفی هندزفری های Mi Air 1 و Mi Air 2، که با نام های Mi AirDots Pro و Mi AirDots Pro 2 نیز شناخته می شوند، تصمیم گرفت تا به بازار هندزفری های گرانقیمت نیز وارد شود که هردوی این مدل ها قیمت  یکسان دارند.

نسخه جدید این هندزفری یا همان Mi Air 2، به دلیل استفاده از برخی کدک های خاص لازم است تا همراه با یک نرم افزار خاص به گوشی های هوشمند اندرویدی متصل شود که این نرم افزار Mi Ai نام دارد و به عبارتی یک پلتفرم بر پایه دستیار صوتی هوشمند شیائومی می باشد که چندین وسیله هوشمند از برند شیائومی به کمک آن به یکدیگر متصل می شوند.

درصورتی که سعی کنید تا هندزفری Mi Air 2، را به صورت عادی همانند دیگر هندزفری های بلوتوثی به گوشی خود متصل کنید، احتمالا تنها فقط یک گوشی آن متصل می شود و حتی از لحاظ کیفیت صدا نیز ضعف هایی در آن دیده خواهد شد، جهت رفع این مشکلات لازم است تا مطابق آموزش زیر هندزفری را به گوشی هوشمند خود متصل کنید.

ابتدا از طریق لینک زیر نرم افزار Mi Ai را دانلود کنید.

دانلود نرم افزار Mi Ai با حجم (49.5 مگابایت)

1- درصفحه باز شده، بر روی علامت بلوتوث کلیک کنید تا بلوتوث گوشی شما روشن شود، و سپس بر روی تصویر هندزفری خود کلیک کنید.

2- در این مرحله، نرم افزار، دستگاه های پیدا شده در اطراف شما را به شما نمایش می دهد، بر روی هندزفری خود کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

3- گوشی های هندزفری را در داخل باکس قرار دهید و درب آن را ببندید، سپس دست خود را بر روی دکمه روی باکس نگه دارید تا زمانی که چراغ سفید روی باکس چشمک بزند.

4- درصورتی که پیامی مبنی بر متصل شدن هندزفری بر روی گوشی شما ظاهر شد بر روی Pair کلیک کنید.

5- درصورتی که پیام Pairing به صورت تصویر زیر برای شما ظاهر شد، تیک “Allow access to your contacts and call history” را روشن کنید تا اجازه دسترسی به تماس به هندزفری داده شود و سپس بر روی دکمه Pair کلیک کنید.

6- یکی از گوشی های هندزفری را از باکس خارج کرده و محل مشخص شده در تصویر را لمس کنید و برای اتمام مراحل اتصال بر روی دکمه مشخص شده در اپلیکیشن کلیک کنید.

7- درصورتی که با صفحه زیر مواجه شدید، بر روی دکمه آبی کلیک کنید تا دستگاه اتصال به هندزفری را دوباره امتحان کند.

8- بعد از اتصال هندزفری، نسخه فرمور آن از 2.6.2.0 شروع به بروزرسانی می کند، تا اتمام دانلود و نصب نسخه جدید فرمور منتظر بمانید، پس از بروزرسانی، هردو گوشی به موبایل شما متصل خواهند شد.

 

پست قبلی

معرفی ساعت هوشمند Amazfit Bip S توسط شیائومی در نمایشگاه CES 2020

پست بعدی

شارژر 5 پورت شیائومی با نام WIZ C-Bit معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه