سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

شارژر 5 پورت شیائومی با نام WIZ C-Bit معرفی شد

corporating

هفته گذشته شیائومی، با همکاری شرکت WIZ، از یک شارژر 5 پورته ی 96 واتی پرده برداشت، این شارژر به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید همزمان 5 دستگاه مختلف اعم از لپتاپ، تبلت، گوشی، هندزفری، پاوربانک و … را با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع، شارژ کنید.

 

این دستگاه با 3 پورت Type-C همراه شده است که یکی از آنها تا توان 60 وات را پشتیبانی می کند که برای شارژ نوتبوک های کم مصرف در نظر گرفته شده است که از پورت Type-C جهت شارژ شدن استفاده می کنند و دو پورت Type-C، دیگر می توانند گوشی های هوشمند را با نهایت توان 27 وات به صورت تکی و 18 وات به صورت همزمان شارژ کند.

 

دو پورت USB-A نیز بر روی این دستگاه دیده می شود که از آنها نیز می توانید برای شارژ دستگاه های خود با بهره گیری از تکنولوژی شارژ سریع تا 27 وات بهره ببرید.

 

این شارژر ابعادی معادل 10 در 7 در 3 سانتی متر دارد و وزن آن نیز 246 گرم محاسبه شده است، همچنین این دستگاه، با برق های 100 الی 240 ولتی نیز به خوبی کار می کند که برای تمامی کشور ها مناسب می باشد.

این شارژر به همراه کلگی های مختلف برای تمام پریز های دنیا عرضه می شود و کاربران می توانند از آن در تمامی کشور ها استفاده کنند.

شارژر C-Bit شیائومی به همراه یک عدد کابل برق 1 متری نیز عرضه می شود که دستگاه را به برق مستقیم شهری متصل می کند.

 

فروش این محصول در حال حاضر در وبسایت یوپین شیائومی آغاز شده است و محدودیتی در عرضه آن وجود ندارد، همچنین این دستگاه تنها در یک رنگ مشکی به بازار عرضه می شود.

corporating

پست قبلی

آموزش اتصال هندزفری Mi Air 2 به گوشی های اندرویدی

پست بعدی

آموزش فعال کردن App Drawer (منوی برنامه ها) در گوشی های شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه