سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

اسکوتر تاشوی جدید شیائومی معرفی شد

روز گذشته، شیائومی محصول جدیدی را معرفی کرد که بازار کودکان را هدف قرار می دهد، این محصول یک اسکوتر قابل حمل بسیار خوش قیمت است که می تواند گزینه مناسب و ایمنی برای کودکان باشد.

 

این اسکوتر بسیار ایمن ساخته شده است و قابلیت تنظیم 3 سرعت مختلف را دارد و طراحی آن پهن تر از اسکوتر های عادی می باشد که به دلیل وجود دو چرخ بزرگ و پهن در جلوی آن می باشد، فاصله این دو چرخ 24 سانتی متر می باشد و چرخ های آن نیز هر یک 5 سانتی سانتی متر ضخامت دارد که به پایداری بیشتر فرد در هنگام استفاده کمک می کند و احتمال افتادن را تا مقدار بسیاری کاهش می دهد.

xiaomi children scooter

چرخ های این دستگاه بسیار محکم و قابل اطمینان ساخته شده اند و از جنس پلی یورتان می باشند که مقاومت بسیاری از خود نشان می دهد و برای انواع مختلفی از جاده ها از جمله آسفالت یا سنگ فرش مناسب می باشد، همچنین قطر زیاد این چرخ ها امکان کنترل آن را راحت می کند و خطر برخورد به موانع را تا حد ممکن کاهش می دهد، این چرخ ها به صورت نسبتا نرم می باشند و در هنگام استفاده در محیط داخل آسیبی به کفپوش نمیزند و همچنین صدای آزار دهنده ای از خود ایجاد نمی کند.

 

فریم این اسکوتر از جنس آلومینیم ضخیم می باشد و می تواند تا 50 کیلوگرم وزن را تحمل کند، جا پای این اسکوتر نزدیک به 14 سانتی متر پهنا دارد که نسبت به دیگر اسکوتر های بازار پهن تر می باشد و فضای بیشتری را برای قرار دادن هر دو پا ایجاد می کند .

asfgfasfgasg

چرخ های عقب این اسکوتر به ترمز های قدرتمندی مجهز شده و در چرخ های عقب آن نیز لامپ هایی نواری در نظر گرفته شده است که برای روشن شدن نیازی به باتری ندارند و می تواند برای استفاده اسکوتر در طول شب و محیط های تاریک مفید باشد.

 

این اسکوتر قابل تنظیم ارتفاع در سه حالت 75، 82 و 89 سانتی متری دارد و طراحی آن به صورت تاشو می باشد تا به راحتی قابل حمل باشد.

پست قبلی

بررسی ساعت هوشمند Amazfit Verge 2

پست بعدی

ساعت های هوشمند Amazfit GTR توسط شیائومی معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه