سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

بررسی ساعت هوشمند Amazfit Verge 2

شیائومی به کمک ساعت و دستبند های هوشمند خود تا به الان بالاترین میزان فروش گجت های پوشیدنی را بالاتر از شرکت های بزرگی مثل اپل و فیت بیت، ثبت کرده است که یکی از عوامل آن، فروش بالای ساعت های هوشمند Amazfit این شرکت در کشور های اروپایی و آمریکایی می باشد.

ساعت های هوشمند شیائومی، همانند گوشی های آن با قیمت بسیار کمتر نسبت به رقبا، امکانات مشابه آن ها را ارائه می‌دهند و همین سیاست نیز باعث افزایش فروش آن و ثبت رتبه اول شده است.

ماه گذشته به همراه دستبند Mi Band 4، شیائومی از ساعت هوشمند جدید خود نیز با نام Amazfit Verge 2 پرده برداشت که در این مطلب به بررسی مختصر آن می پردازیم.

photo 2019 07 14 20 09 27

ساعت Amazfit Verge 2 به یک صفحه نمایش گرد و بسیار با کیفیت لمسی از نوع AMOLED با سایز 1.4 اینچ مجهز شده است و یک لایه شیشه خمیده 2.5D روی آن را پوشانده است و در اطراف آن نیز یک فریم از جنس سرامیک زیرکونیوم قرار گرفته است.

Amazfit Smart Watch 2

وظیفه پردازش اطلاعات این ساعت هوشمند را، پردازنده ساخت شرکت کوالکام Snapdragon Wear 2500 با فرکانس کاری 1.1 گیگاهرتز بر عهده دارد که پردازنده مخصوص ساعت های هوشمند می باشد، البته این ساعت نسخه خاصی نیز با پسوند ECG یا الکتروکاردیوگرام یا همان نوار قلب دارد که در کنار پردازنده کوالکام از پردازنده اختصاصی شرکت شیائومی Huangshan MHS001 برای ثبت نوار قلب استفاده می کند.

photo 2019 07 14 20 09 33

این ساعت هوشمند از 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC بهره می برد که می توانید برای پخش موزیک بر روی هندزفری بلوتوثی از این 4 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره نزدیک به 100 موسیقی استفاده کنید، همچنین این ساعت از چیپ eSim داخلی استفاده می کند که می تواند به شبکه 4G برای تماس و یا اینترنت متصل شود البته توجه کنید که قابلیت eSim در کشور ایران همچنان غیر فعال است.

photo 2019 07 14 20 09 37

تکنولوژی eSim درواقع یک سیمکارت از قبل تعبیه شده در داخل ساعت است که کاربر می تواند اطلاعات اپراتور سیمکارت اصلی خود را بر روی سیمکارت داخل ساعت وارد کند تا همانند یک سیمکارت معمولی به شبکه های مختلف متصل شود.

ساعت هوشمند Amazfit Verge 2 توانایی ثبت 10 نوع ورزش و فعالیت مختلف از جمله دویدن، پیاده روی، تردمیل، فوتبال، شنا و…. را دارد که همگی آنها به کمک GPS و سنسور های مختلف این دستگاه ثبت می شوند. همچنین این ساعت از تکنولوژی (NB-IoT) استفاده می کند که این امکان را به کاربر می دهد تا بدون نیاز به هیچگونه ارتباط با گوشی، شرایط اورژانسی را به افراد مشخص شده توسط شما گزارش دهد. نکته جالب دیگر در مورد این ساعت این است که شما می توانید با ساعت خود،ماشین خود را باز و بسته کنید و یا آن را روشن کنید که البته این قابلیت مخصوص خودرو های شرکت Xiaopeng Automobile می باشد.

photo 2019 07 14 20 09 41

همانند Mi Band 4 این ساعت نیز به یک نسخه خاص با پسوند Avengers Edition دارد که درون جعبه آن 2 بند اضافی با طراحی سری فیلم های Avengers دیده می شود و البته بر روی این نسخه نیز مثل نسخه Avengers می بند4، دو عدد تم و پس زمینه مربوط به این سری فیلم ها وجود دارد.

Amazfit Smart Watch 2 Avengers Edition 1024x784

این ساعت با یک باتری 420 میلی آمپری همراه شده است که در حالت 4G کاربر را تا 28 ساعت و در حالت عادی بین 5 تا 7 روز همراهی می کند و زمان شارژ شدن آن نیز حدود 1.5 ساعت می باشد. همچنین ساعت Amazfit Verge 2 با اتصال NFC، بلوتوث 4.2 و WiFi همراه شده است و طراحی آن به صورت ضد آب تا عمق 50 متر و ضد خاک در نظر گرفته شده است.

fsdafsadfsdf

این ساعت در سه نسخه عادی، ECG و Avengers Edition معرفی شده است و زمان دقیق ورود آن به بازار هنوز مشخص نیست و پس از گذشت حدود 1 ماه از رونمایی آن نیز همچنان خبری از آن نیست و حتی در سایت شیائومی نیز این محصول موجود نشده است اما احتمال می رود تا طی 1 الی 2 هفته آینده این محصول وارد بازار چین شود و با توجه به سابقه شیائومی در معرفی نسخه های گلوبال ساعت های خود، می توان انتظار داشت تا این ساعت نیز با نسخه گلوبال همراه شود.

 

پست قبلی

مشخص شدن اطلاعات جدید از گوشی Mi A3

پست بعدی

اسکوتر تاشوی جدید شیائومی معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه