سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

پاوربانک های 10 هزار و 20 هزار Redmi معرفی شدند

اگر به گذشته برگردیم، پاوربانک های شیائومی، اولین محصولات این غول تکنولوژی چینی می باشد که به صورت انبوه وارد کشور ایران شد و به واسطه پاوربانک های خوش قیمت و با کیفیت آن، مردم تا حدودی با این برند آشنایی پیدا کردند.

اما تولیدات پاوربانک های شیائومی به همین جا ختم نشد؛ این شرکت همچنان به صورت مداوم پاوربانک های مدل جدید با طراحی جدید و قیمت های مختلف عرضه می‌کند.

صبح دیروز، شرکت شیائومی، اولین پاوربانک خود را تحت برند Redmi معرفی کرد که نسبت به دیگر پاوربانک های بازار و حتی پاوربانک های خود شیائومی، قیمت پایینتری دارد.

این پاوربانک در دو نسخه 10 هزار و 20 هزار میلی آمپری عرضه می‌شود و طراحی ساده و مینیمال همیشگی. شیائومی را یدک می کشد.

Redmi Powerbank

جنس بدنه پاوربانک Redmi، لاک می باشد که تنها با رنگ سفید دیده می شود و گوشه های آن نیز خمیده در نظر گرفته شده تا زیبایی آن دوچندان شود، در بالای این پاوربانک دو پورت ورودی برق Micro USB و Type-C دیده می شود و در کنار آنها دو پورت USB خروجی برای شارژ کردن دستگاه های مختلف قرار گرفته است.

Redmi Powerbank f

نسخه 10 هزار میلی آمپری این پاوربانک از یک باتری داخلی لیتیم پلیمری با ظرفیت 37 وات ساعت استفاده می کند، هردو پورت خروجی این دستگاه مجموعا در حالت همزمان می توانند ولتاژ 5.1 و جریان 2.6 آمپر را ارائه دهند و درصورت استفاده از یک پورت، خروجی آن به صورت 5.1 ولت و 2.4 آمپر می باشد، همچنین پورت های ورودی نیز نهایتا با ولتاژ 5 ولت و جریان 2.1 آمپر، پاوربانک را شارژ می کنند، به عبارتی حداکثر توان خروجی این پاوربانک 12 وات و حداکثر توان ورودی آن 10 وات می باشد.

Redmi Powerbank g

این پاوربانک می تواند 1.75 بار یک گوشی 4000 میلی آمپری و 2.3 بار یک گوشی 3300 میلی آمپری را شارژ کند، از طرفی این پاوربانک از حالت شارژ کند نیز پشتیبانی می کند که با دو کلیک پشت سر هم بر روی دکمه پاوربانک فعال می شود که برای شارژ هندزفری ها و دستبند های هوشمند به کار می رود.

نسخه 20 هزار میلی آمپری این پاوربانک نیز طراحی مشابه نسخه ضعیفتر خود دارد و تنها تفاوت ظاهری آنها ضخامت بیشتر نسخه 20 هزار می باشد.

Redmi Powerbank a

نسخه 20 هزار میلی آمپری این پاوربانک از یک باتری 74 وات ساعتی با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع نسل 3 استفاده می کند که هم برای شارژ کردن خود پاوربانک و هم برای شارژ کردن دیگر دستگاه ها به کار می رود.

Redmi Powerbank d

فروش این پاوربانک برای اولین بار هفته آینده در کشور چین آغاز می شود و طبق معمول همیشه، می توان فروش بسیار زیاد آن را پیش‌بینی کرد چرا که قیمت و امکانات ارائه شده در این پاوربانک نسبت به رقبای خود به مراتب بیشتر است.

پست قبلی

پرچمدار بعدی شیائومی، با نام BlackShark 2 Pro، هشتم مرداد ماه رونمایی خواهد شد

پست بعدی

امکاناتی که از Mi Mix 4 و دیگر پرچمدار های جدید شیائومی انتظار داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه