سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

اپل را فراموش کنید. شیائومی میخواهد بیشتر شبیه Costco باشد

مدیرعامل شیائومی می گوید این سوءتفاهم است که کمپانی شیائومی به دلیل گوشی های موبایل براق و مدیران باهوش با شرکت اپل مقایسه شده است.
این استارتاپ چینی به دنبال این است که این تصور سابق را اصلاح کند.

لی جون مدیرعامل شیائومی میخواهد شرکتش با شرکت «کاستکو» مقایسه شود. کاستکو شرکتی است که در واشنگتن مستقر است و‌ به فروش با قیمت مناسب شهرت دارد. کاستکو همه چیز میفروشد؛ از الماس تا میوه و کفش و غلات و… همچنین تمام محصولات با قیمت های عجیب و وسوسه برانگیز فروخته می شود.

EP 711179691

شیائومی نیز به عنوان یک کمپانی نوآور که طبق براورد ها امسال به درامد بیش از ۱۵ میلیارد دلار خواهد رسید تولید کننده محصولات بسیار متنوعی همچون خودنویس، دستگاه تصویه آب، تلویزیون لپ تاپ و … است و مدیرعامل این شرکت اخیرا در یک مصاحبه از تصویب مدل جدید این شرکت سخن گفته است.

لی جون در نشست خبری که در دفتر این شرکت در هند برگزار شده بود به خبرنگاران گفت:
«ما اپل نیستیم! ما سیستمی به بزرگی و ارزشمندی کاستکو هستیم. ما میخواهیم کاربران از محصولات بهتر با قیمت های استثنایی لذت ببرند.

در حالی که اپل به طرز وحشیانه و با حاشیه سود بسیار بالا امسال ۴۲۵ میلیارد دلار ار کاربران خود سود کسب می کند. اما کاستکو با حاشیه سود بسیار کم به سالانه بیش از ۳۵ میلیون نفر کاربر جدید سرویس دهی می کند.

در استراتژی جدید شیائومی اکثر سود شرکت از ارائه خدمات نرم افزاری به کاربران تامین خواهد شد و این کمپانی به حاشیه سود بالا از فروش محصولات به کاربران خود چشم ندوخته است. شیائومی از بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال خود در سال گذشته از محل خدمات ارائه شده حدود ۱ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.

این یک استراتژی بسیار متفاوت است و تنها یک ادعا نیست و تاکنون توانسته ایم با ایجاد ۴۵ میلیارد دلار سود تحولی اساسی در بازار چین رقم زنیم. به طور خلاصه این یعنی شیائومی به ارزشمند ترین استارت آپ در جهان تبدیل شده است.

ما در استراتژی جدید خود بجای فروش آنلاین با الهام از مدل مجازی در بازار فیزیکی، شیائومی را با مدلی جدید گسترش دهیم. به همین منظور ابتدا هند را برگزیده ایم و میخواهیم بازار شیائومی در هند رقابت تنگاتنگی با شیائومی در چین داشته باشد.

800x 1

در هند درآمد ها کم است و کاربران محصولات با کیفیت می خواهند و از طرفی امکان خرید آنلاین برای همه فراهم نیست پس ما قصد داریم استراتژی فروش جدید خود را ابتدا در هند امتحان کنیم»

پست قبلی

جایگاه برند شیائومی در کشور هند و تاثیر آن در آینده این شرکت

پست بعدی

ویدیو جعبه گشایی تبلت MiPad 3 شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه