سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

جایگاه برند شیائومی در کشور هند و تاثیر آن در آینده این شرکت

کشور هند با جمعیتی بیش از ۱.۲ میلیارد نفر بازاری بسیار مهم و استراتژیک برای تمام تولیدکنندگان گوشی موبایل به حساب می آید. شرکت های بزرگی مانند سامسونگ، ال جی، لنوو، هوآوی و اخیرا شیائومی بر روی فروش مسقیم در هند متمرکز شده اند.  طبق آخرین آمارها سامسونگ در سال 2016 سهمی معادل با 18 درصد از بازار گوشی های هوشمند اندرویدی هند را در دست داشت که نسبت به سال 2015 با کاهشی 9 درصدی مواجه شده است و شیائومی با رشد خیره کننده ای که در این 2 سال داشته است توانسته است با 16 درصد در رتبه دوم قرار بگیرد.

شیائومی در سال 2016 در هند عملکردی کم نظیر از خود نشان داد و توانست به درآمدی بیش از 1 میلیارد دلار برسد. یکی از اهداف استراتژیک و مهم شیائومی برای رسیدن به هدف مالی سال 2017 خود، موفقیت در بازار هند بوده است. همچنین در چند ماه گذشته بصورت شتابان اقدامات مهم و آینده نگرانه ای را در هند انجام داده است و تمام رقبا را هراسان کرده است. برای مثال شیائومی دومین خط تولید گوشی های هوشمند خود را در هند با همکاری Foxconn تاسیس کرد و گوشی Redmi 4A را به طور رسمی در هند رونمایی کرد و با استقبال بسیار خوبی نیز روبرو شد.

بر اساس نظرسنجی های انجام شده در هند، نزدیک به 26 درصد از هندی ها دوست دارند گوشی بعدیشان شیائومی باشد و تنها 12 درصد آنها برند سامسونگ را به عنوان گوشی بعدی خود ترجیح می دهند که نشان می دهد شیائومی در افکار عمومی به برندی قابل اعتماد تبدیل شده است که این اتفاق برای موفقیت های بعدی شیائومی در هند و در نهایت کل اکوسیستم شیائومی بسیار مثبت است.

table brands

به طور کلی می توان به آینده شیائومی در هند بسیار امیدوار بود.  در حال حاضر تمام پیش بینی ها نشانگر این است که در سال 2017 شیائومی می تواند بشترین سهم را در بین گوشی های هوشمند اندرویدی در هند داشته باشد و شاهد معرفی و تولید محصولات بیشتر در کارخانجات این کمپانی در هند باشیم.

پست قبلی

دستبند سلامت MiBand 2 برنده جایزه Reddot 2017 آلمان شد

پست بعدی

اپل را فراموش کنید. شیائومی میخواهد بیشتر شبیه Costco باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه