سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

بررسی نسل جدید لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچ شیائومی

کمپانی شیائومی نسخه جدیدی از لپ‌تاپ‌های سری 15.6 اینچ خود را رسما معرفی کرد. این نسخه جدید به پردازنده نسل هشتم اینتل، NVIDIA GPU و صفحه کلید فول سایز به همراه پد اختصاصی شماره‌ها مجهز شده است.

Mi Notebook جدید شیائومی نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی دارد و مجهز به پردازنده نسل هشتم اینتل می باشد که باتوجه به مدل موردنظر Core i5 یا Core i7 خواهد بود. نسخه مجهز به Core i5 با 4 و 8 گیگابایت حافظه رم همراه است و صرفنظر از مدلی که خریداری کرده‌اید می‌توانید به 128 گیگابایت حافظه SSD به همراه 1 ترابایت HDD دسترسی پیدا کنید. این مدل‌ها همچنین از کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX110 2GB بهره می‌برند.

xiaomi notebook d

پردازنده نسل هشتم اینتل در عملکرد حدودا 40% نسبت به نسل قبلی عملکرد بهتری دارد و GeForce MX110 هم برای پردازش تصویری و اجرای بازی‌های آنلاین مناسب است. شیائومی می‌گوید کاربران می‌توانند برای بهبود عملکرد در صورت تمایل RAM دستگاه خود را تا 32 گیگابایت هم ارتقا دهند. Mi Notebook تازه شیائومی از طراحی دستگاه تهویه دوگانه بهره می‌برد و قادر است به کمک پایپ‌های 2 + 2 گرما را به سرعت پخش کند.

xiaomi notebook a

بخش کیبورد اعداد (ماشین حساب)به طور اختصاصی طراحی شده است، یکی دیگر از نکات برجسته در این نسخه به شمار می‌رود. دو پورت ارتباطی USB 3.0، یک پورت HDMI، جک هدفون 3.5 میلی متری و یک پورت اترنت در کناره سمت چپ بدنه دیده می‌شوند و درگاه کارت حافظه SD، یک پورت USB 2.0 و یک پورت DC در کناره سمت راست تعبیه شده‌اند. علاوه بر این‌ها لامپ LED در میان پورت‌های USB 2.0 و DC طراحی شده و متاسفانه هیچ پورت مدرن USB Type-C برای این مدل تازه در نظر گرفته نشده است.

xiaomi notebook b

شیائومی درباره این محصول تازه گفته است که Mi Notebook بلندگوهای دوگانه 3W و تکنولوژی صوتی فراگیر Dolby Audio دارد و نرم افزار سفارشی ساز اختصاصی شیائومی به همراه نرم افزار مایکروسافت آفیس به صورت پیش فرض روی آن نصب شده‌اند.

این مدل‌ها قرار است در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار شوند.

tbl 15 6

xiaomi notebook c

پست قبلی

تصویر واقعی فاش شده از گوشی Mi Mix 3

پست بعدی

توسعه گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون و مودم 5G

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه