سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

تصویر واقعی فاش شده از گوشی Mi Mix 3

چند روز پیش، تصاویری از پرچمدار Xiaomi Mi Mix 3 فاش شد و به دنبال آن، تصویر رندر این گوشی منتشر شده است. بنجامین گسکین موفق شده با استناد به تصاویری که تاکنون از پرچمدار جدید شیائومی به‌دست آمده، طراحی احتمالی Xiaomi Mi Mix 3 را به تصویر بکشد؛ با توجه به اینکه تصویر رندر رسمی نیست یا از منبعی به‌دست نیامده، این احتمال وجود دارد که پرچمدار جدید شیائومی با طراحی متفاوت راهی بازار شود و طراحی آن به آنچه که در تصویر می‌بینیم، نزدیک نباشد.

Xiaomi Mi MIX 3 render based on leaks 1 1420x1095

mix 3 681x483

به‌طور کلی می‌توان گفت که گوشی پرچمدار Xiaomi Mi Mix 3 واقعا بدون حاشیه است؛ در مدل‌های قبلی، تنها حاشیه‌ی بالای نمایشگر حذف شده بود اما در پایین صفحه‌نمایش حاشیه‌ای قرار داشت که محل جای‌گیری دوربین سلفی بود. حال به‌نظر می‌رسد که شیائومی، موفق شده است تا حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش را نیز حذف کند که این موضوع در افزایش نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بی‌تأثیر نبوده؛ دوربین سلفی درون بدنه جای گرفته است و تنها زمانی‌که بخواهید با دوربین جلو عکس بگیرید، از بدنه خارج شده و ظاهر می‌شود. چنین طراحی را تاکنون در دیگر گوشی‌ها از جمله Vivo Nex S و OPPO Find X دیده بودیم؛ البته پرچمدار مفهومی شرکت OPPO نسبت به گوشی بدون حاشیه Vivo یا پرچمدار آینده شیائومی متفاوت‌تر است و حتی دوربین اصلی آن نیز تنها زمانی نمایان می‌شود که وارد برنامه دوربین شده باشید.

آن‌طور که پیداست، شیائومی Mi Mix 3 فاقد دوربین سه‌تایی خواهد بود و شرکت چینی به دو دوربین برای گوشی مفهومی جدیدش اکتفا کرده است. با توجه به تصویر واقعی که اخیرا از این گوشی منتشر شده، بعید است جانشین Xiaomi Mi Mix 2 یا Mi Mix 2S به حسگر اثرانگشت در قاب پشتی مجهز باشد و شرکت چینی احتمالا از روش‌های جدیدتر استفاده خواهد کرد تا حسگر اثرانگشت را با نمایشگر ادغام کند؛ هرچند، مطمئن نیستیم که کارآیی حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش با روش‌های معمول مشابه باشد.

پرچمدار Xiaomi Mi Mix 3 در قاب پشتی خود انحنا دارد و بدنه آن احتمالا از جنس فلز و شیشه یا سرامیک خواهد بود؛ ممکن است مانند آنچه در پرچمدار Xiaomi Mi Mix 2S دیده بودیم، شرکت چینی به ترکیب فلز و سرامیک رضایت دهد. هرچند رونمایی از یک نسخه با بدنه پشتی از جنس شیشه محتمل به‌نظر می‌رسد. جدیدترین پرچمداری که شیائومی در دست توسعه دارد، در تاریخ 15 سپتامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ پیش‌تر، پوستر این گوشی منتشر شده بود که تاریخ 15 سپتامبر را برای رونمایی از چهارمین گوشی از سری Mi Mix تأیید می‌کند. بد نیست اشاره کنیم که در صورت ارائه Xiaomi Mi Mix 3 در ماه سپتامبر، شرکت چینی در بازه زمانی یک ساله نزدیک به سه گوشی از خانواده Mi Mix ارائه داده است؛ ماه سپتامبر سال 2017، شیائومی Mi Mix 2 معرفی شد و بهار نیز از نسخه ارتقا یافته آن با نام تجاری Mi Mix 2S رونمایی شد.

پست قبلی

نسل بعدی گوشی‌های شیائومی، هوش‌مصنوعی بهینه‌تر

پست بعدی

بررسی نسل جدید لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچ شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه