سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

شیائومی، اولین گزینه خرید گوشی هوشمند در هند

کشور هند با جمعیتی بالغ بر 1 میلیارد نفر، همانند چین، یک بازار بسیار مهم برای شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند حساب می شود چرا که درصد زیادی از سهم بازار جهانی را دو کشور هند و چین تشکیل می دهند که روز به روز سهم آنها از بازار موبایل درحال افزایش است.

با توجه به آخرین گزارش Strategy Analytics، میزان واردات گوشی هوشمند در کشور هند نسبت به سال گذشته در همین موقع، 3 درصد رشد داشته و به میزان 35.6 میلیون واحد در سه ماهه دوم سال 2019 رسیده است که در بین این 35.6 میلیون، شیائومی بیشترین سهم را در اختیار دارد.

india market share q2 2019

درحالی که شیائومی 28.6 درصد بازار هند را به سلطه خود دراورده است، سامسونگ پشت سر این شرکت نوپای چینی، 26.3 درصد بازار را به خود اختصاص داده و دیگر رقیبان مثل Vivo و Oppo به ترتیب 11 و 8.1 درصد بازار را در اختیار دارند و در رتبه های سوم و چهارم قرار گرفته اند.

شرکت Realme نیز که تازه پارسال به بازار هند وارد شد توانسته تا در 1 سال، نزدیک به 7.9 درصد سهم بازار را برای خود جدا کند و دیگر برند ها نیز مجموعا 18.1 درصد بازار را تشکیل می دهند.

شیائومی در این سه ماهه، مجموعا 10.2 میلیون گوشی هوشمند را در کشور هند به فروش رسانده است که نسبت به پارسال 0.3 میلیون افزایش داشته است.

IMG 20190727 191352 615

مدت ها پیش بود که شرکت سامسونگ، جایگاه اول گوشی های هوشمند در بازار هند را به شیائومی واگذار کرد و سهم کمپانی های چینی در این لیست، روز به روز درحال افزایش است از طرفی، مدت ها پیش، شیائومی بازار تلویزیون های هوشمند را نیز از چنگ کمپانی کره ای یعنی سامسونگ درآورده است و شیائومی قصد دارد تا این سلطه را تا کل بازار اروپا و جهان گسترش دهد.

پست قبلی

نتایج بنچمارک پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس در گوشی BlackShark 2 Pro

پست بعدی

ماکروویو هوشمند شیائومی معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه