سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

شیائومی در حال کار بر روی گوشی های 120 هرتزی برای ابتدای سال 2020

شیائومی اخیرا، با سرعت جالب توجهی، در حال شکستن مرز ها می باشد و به سرعت گوشی هایی معرفی می‌کند که امکانات، مشخصه ها و قیمت ترغیب کننده ای دارد.

 

 

شیائومی اخیرا گوشی Mi CC9 Pro یا همان Mi Note 10 را روانه بازار کرد که به لطف سنسور دوربین خاص 108 مگاپیکسلی خود باعث سربلندی شیائومی در بخش دوربین شد، به طوری که وبسایت DxoMark نمره 121 را برای این گوشی در نظر گرفت و این گوشی در رنکینگ وبسایت Dxo رتبه اول را مشترکا با گوشی Mate 30 Pro، تقسیم کرد.

Mi CC9 Pro rear 1

اما شیائومی در همینجا متوقف نمی شود، چرا که طی آخرین اطلاعات به دست رسیده، این غول چینی در حال کار بر روی پرچمدار جدیدی با صفحه نمایش 120 هرتز می باشد.

این خبر توسط یک فاش کننده چینی در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام شد، طبق اطلاعات این فاش کننده، شیائومی در حال حاضر، آزمایش پنل های 120 هرتزی را بر روی گوشی های خود آغاز کرده است و عرضه عمومی این گوشی ها به اوایل سال 2020 موکول خواهد شد.

02161427a9cb852 1

این اطلاعات توسط وبسایت XDA-Developers نیز تایید شده بود، در آخرین رام های بتای منتشر شده توسط شیائومی، در میان کد های این رام، منویی در بخش Display دیده شد که به کاربر این امکان را می دهد تا Refresh Rate صفحه نمایش خود را بین 120 و 60 هرتز تنظیم کند.

سرعت تعویض فریم ها یا رفرش ریت (Refresh rate) به تعداد دفعاتی گفته می‌شود که تصویر بر روی صفحه نمایش در هر ثانیه به روز رسانی یا تازه می‌گردد. به بیان دیگر معیاری برای سرعت نوسازی بوده و با هرتز (Hz) بیان می‌شود.

جالب است بدانید که تک تک تصاویر تشکیل‌دهنده یک فیلم، طوری پشت سر هم قرار گرفته و تعویض می‌شوند که توهم حرکت با سرعت مناسب را به وجود می آورند. نرخ حرکت این تصاویر با واحد فریم بر ثانیه(FPS)  برای دوربین‌های قدیمی‌تر و رفرش ریت با واحد (Hz) برای فیلم‌های دیجیتالی اندازه‌گیری می‌شوند. در هر دو مورد، این موضوع به سرعت نمایش تصاویر اشاره داشته و هرچه این سرعت تعویض فریم ها بالا‌تر باشد، تصاویر چشم‌نواز‌تر و به واقعیت نزدیک‌تر خواهند بود.

این ادعا ها به احتمال زیاد صحیح می باشد، و همین استفاده از پنل های 120 هرتزی در گوشی های بعدی شیائومی می تواند عامل بسیار مهمی در افزایش فروش گوشی های این شرکت باشد.

شیائومی روز به روز خواسته های بیشتری از طرفداران خود را عملی می کند و قصد توقف را نیز ندارد، باید دید که شیائومی برای ابتدای سال 2020 چه برنامه ای دارد.

پست قبلی

شیائومی قابلیت App Drawer را طی بروزرسانی های بعدی به گوشی های خود اضافه خواهد کرد

پست بعدی

نسخه 2 موس بیسیم شیائومی معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه