سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

شیائومی قابلیت App Drawer را طی بروزرسانی های بعدی به گوشی های خود اضافه خواهد کرد

طی چند روز اخیر، لانچر اصلی شیائومی در رابط کاربری MIUI 11 طی بروزرسانی آزمایشی (بتا)، در گوشی های مختلف قابلیت App Drawer که کاربران مدت ها منتظر آن بودند را معرفی کرد.

این قابلیت باعث می شود تا لیست برنامه های نصب شده از صفحه Home Screen به طور کامل جدا شوند، چیزی همانند رابط کاربری گوشی های سامسونگ و به عبارتی منوی مجزایی برای نرم افزار ها در نظر گرفته خواهد شد.

photo 2019 11 09 21 52 41

در صورتی که از رام بتا بر روی گوشی خود استفاده می کنید، با بروزرسانی به آخرین نسخه می توانید این قابلیت را در مسیر زیر بیابید.

“Settings > Home Screen > App drawer > With app drawer/Regular”

رابط کاربری شیائومی در حالت عادی، صفحاتی را در کنار صفحه هوم اسکرین تشکیل می دهد و درصورت نصب نرم افزار جدید، برنامه ها در این صفحات جانبی قرار میگیرند، اما بسیاری از کاربران هستند که ترجیح می دهند نرم افزار هایشان جدا از صفحه اصلی گوشی باشد.

photo 2019 11 09 21 52 52

با این حال با اصرار بسیار طرفداران شیائومی، این شرکت نهایتا این قابلیت نسبتا ساده را طی یک بروزرسانی بزودی به اکثر گوشی های خود اضافه خواهد کرد.

با باز کردن منوی برنامه ها یا همان App Drawer، برنامه های پر استفاده همانند لانچر POCO Launcher، در بالا نمایش داده می شوند و نرم افزار ها نیز به ترتیب حروف الفبا پشت سر یکدیگر قرار خواهند گرفت، همچنین در بالای منو، یک فلش به سمت پایین قرار گرفته است که با کلیک بر روی آن، App drawer بسته می شود.

photo 2019 11 09 21 52 48

نمونه این قابلیت بر روی لانچر گوشی پوکوفون وجود دارد که این لانچر از گوگل پلی استور قابل نصب بر روی هر گوشی اندرویدی می باشد و طبق درخواست بسیاری از کاربران سر انجام این قابلیت به دیگر گوشی های شیائومی اضافه خواهد شد.

پست قبلی

نقد و بررسی گوشی Redmi Note 8 Pro (قسمت دوم)

پست بعدی

شیائومی در حال کار بر روی گوشی های 120 هرتزی برای ابتدای سال 2020

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه