سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نسخه 2 موس بیسیم شیائومی معرفی شد

شیائومی اولین موس بیسیم خود را در سال 2017 معرفی کرد که نسبت به دیگر موس های بیسیم داخل بازار بسیار ارزانتر بود، بعد از گذشت حدود 2 سال، شیائومی نسخه جدیدتر و جذابتری از این محصول دوست داشتنی را با همان قیمت قبل در کشور چین معرفی کرد.

 

موس بیسیم جدید شیائومی Xiaomi Wireless Mouse 2 نام دارد، این موس طراحی مینیمالیستی معروف شیائومی را یدک می کشد و در دو رنگ مشکی و سفید مات عرضه می شود، همچنین شیائومی ادعا می کند که این موس در حین استفاده بسیار راحت و خوش دست می باشد.

Mouse b

موس تازه معرفی شده ی شیائومی، به همراه یک سنسور فوتوالکتریک 1000dpiای همراه شده است همچنین از حیث طراحی نیز شیائومی پیشرفت کوچکی را نیز نسبت به قبل داشته است.

این موس، طراحی متقارنی دارد و به همین دلیل کاربران چپ دست و راست دست، همگی می توانند بدون مشکل از این موس استفاده کنند، همچنین غلتک این موس از جنس آلومینیم می باشد، بدنه این دستگاه نیز از جنسی ساخته شده است که دست به راحتی از روی آن نلغزد و بدنه موس چسبندگی کافی را دارد حتی برای افرادی که دست هایشان به سرعت عرق می کند.

دقیقا همانند نسل اول، این موس از اتصال رادیویی بیسیم 2.4Ghz استفاده می کند و باتری استفاده شده در این موس از نوع قابل تعویض می باشد که با باز کردن بخش بالایی می توان به آن دسترسی داشت، البته شیائومی عنوان می کند که باتری این دستگاه توانایی شارژدهی به میزان 1 سال را فراهم خواهد کرد و عملا این موس بیسیم کاربر را از مشکل کمبود باتری خلاص می کند.

Xiaomi Wireless Mouse 2

این موس همانطور که گفته شد در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود و هم اکنون نیز از وبسایت چین شیائومی نیز قابل خریداری است.

پست قبلی

شیائومی در حال کار بر روی گوشی های 120 هرتزی برای ابتدای سال 2020

پست بعدی

گوشی Mi Mix 4 5G در وبسایت فروشگاهی JD.Com در چین رویت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه