سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

فاش شدن لیستی از چندین محصول هوشمند شیائومی که بزودی در اروپا معرفی می شوند

در ابتدای ورود شیائومی به بازار کشور های اروپایی، تعداد محصولات خانگی هوشمند این شرکت در بازار بسیار محدود بود و بسیاری از محصولات این شرکت که در کشور چین معرفی می شدند وارد بازار اروپا نمی شد.

اما به مرور زمان، شیائومی با کسب محبوبیت بیشتر از گوشی ها و ساعت های هوشمند، این غول چینی، محصولات بیشتر از اکوسیستم خود را به بازار جهانی و کشور های اروپایی وارد کرد.

چندی پیش، پوستری توسط یکی از افشا کننده های هندی منتشر شد، که محصولات خانگی بعدی این شرکت را که قرار است در ماه های آینده به بازار جهانی عرضه شوند را فاش می کند.

یک سری از محصولات این لیست، پیش تر به همراه سری گوشی های هوشمند می10، معرفی شدند، اما برخی از آنها تا به الان توسط شیائومی معرفی نشده اند که از آنها می توان به Mi TV Stick اشاره کرد.

ماه April :

در ماه آوریل (ماه جاری)، هندزفری Mi Air 2 با نام Mi True Wireless Earphone 2 و نسخه حرفه ای جاروی رباتیک هوشمند شیائومی پیش تر معرفی شده اند.

ماه May :

در ماه می نیز، روتر حرفه ای جدید و 7 آنتنه شیائومی به همراه نسخه ارزانتر جاروی هوشمند شیائومی با پسوند 2C، معرفی خواهد شد.

همچنین محصول جدیدی در این لیست به نام Mi TV Stick به چشم می خورد که ظاهرا وسیله ای برای ارسال تصویر از روی گوشی به صورت بیسیم بر روی تلویزیون های هوشمند از طریق پورت HDMI می باشد.

ماه June:

در ماه ژوئن، پنکه هوشمند جدید شیائومی، دوربین مداربسته جدید این شرکت، لامپ هوشمند تک رنگ، هاب خانه ی هوشمند و دماسنج هوشمند نسل 2 شیائومی معرفی خواهد شد.

ماه July :

در ماه جولای نیز، شیائومی قصد دارد تا 3 نسل متفاوت از اسکوتر های برقی خود را با نام های 1S، Lite و Pro 2 معرفی کند.

همچنین نسل جدید و نسخه Pro، از پنکه ی ایستاده ی هوشمند شیائومی نیز در همین ماه معرفی میشود.

یکی دیگر از مدل های جاروبرقی رباتیک هوشمند شیائومی، سنسور نور هوشمند و پرینتر عکس قابل حمل هوشمند نیز، از موارد دیگری می باشد که شیائومی برای معرفی آنها در ماه جولای برنامه دارد.

لازم به ذکر است که تمامی این موارد ذکر شده، همگی مخصوص بازار جهانی می باشند و پشتیبانی کامل از زبان انگلیسی را خواهند داشت و شما می توانید تمامی این محصولات اکوسیستم شیائومی را به نرم افزار Mi Home یا Google Home متصل کنید.

 

corporating

پست قبلی

ویدیو: (قسمت اول) نقد و بررسی ویدئویی گوشی شیائومی Redmi Note 9S (با زیرنویس اختصاصی)

پست بعدی

نحوه ی انتشار بروزرسانی MIUI 12 برای گوشی های شیائومی + لیست گوشی های پشتیبانی شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه