سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

با تی برقی شیائومی سریعتر و راحت تر تمیز کنید

شیائومی دست به طراحی و عرضه تی برقی زده است که با استفاده از آن می توانید سریعتر و راحت تر اقدام به تمیز کردن اماکن مختلف کنیید. طراحی این تی به صورتی است که شما به راحتی قادر خواهید بود به مکان های سخت مانند زیر مبلمانهای منزل نیز دسترسی داشته باشید. این تی برقی قادر است تمای گرد و غبار های موجود بر روی سطح را تمیز کند بدون آنکه لازم باشد شما نگران سر و صدای زیاد ان باشید. چرا که در هنگام تمیز کردن منزلتان با استفاده از این تی تنها 68 دسیبل صدا تولید می شود که به طور تقریبی برابر با صدای تولید شده در یک مکالمه عادی است.

2

این تی برقی دارای یک باتری لیتیوم یونی 2000 میلی آمپر ساعتی است. با وجود این باتری استفاده کنندگان از این تی برقی قادر هستند که به طور مداوم به مدت 50 دقیقه ا زاین تی استفاده کنند . به عبارت دیگر زمانی که باتری این تی به طور کامل شارژ می شود، شما قادر خواهید بود که فضایی به مساحت 100 متر مربع را در حدود 3 تا 4 مرتبه تمیز کنید. برای نمایش دادن میزان انرژی این تی سه نشانگر LED در نظر گرفته شده است. برای شارژ کامل باتری این تی به سه ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

3

سه نوع پد در این تی برقی به کار رفته است . که هر کدام برای سطوح مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. این سه پد لکه های مختلف را از بین میبرند و باعث ایجاد آسیب و خط و خش نیز بر روی سطوح نمیشوند. سه نوع پد طراحی شده برای این تی شامل یک پد معمولی ساخته شده از الیاف محکم که برای پاک کردن کثیفی ها و همچنین جذب آب مورد اسفاده قرار میگیرد.

5

پد دوم نیز یک پد حوله ای است که میتواند به خوبی کرکها را جذب کند و در نهایت نیز پد سوم یک پد سازگار با محیط زیست است. مواد سازنده این پد تجزیه پذیر بوده و مناسب برای تمیز کردن سطوح گسترده است. پدهای این تی به صورت جداگانه به فروش میرسد و در دسترس هست و شما نباید نگرانی از این جهت داشته باشید

4

از این تی برقی میتوانید در مکانهای مختلفی استفاده کنید. حتی میتوانید خودرو خود را نیز با  استفاده از این تی برقی تمیز کنید چرا که احتیاج به سیم نداشته و شما نگرانی در مورد کافی بودن سیم تی برقی خود نخواهید داشت.

پست قبلی

معرفی پروژکتور لیزری شیائومی

پست بعدی

شیائومی و نوکیا توافقنامه همکاری در کسب و کار امضا کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه